top of page
Er zijn nog geen tags.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

Mezelf voorstellen #2 ❤

Hallo iedereen nu ga ik me even voorstellen,

Ik ben Luka en ik ben 12 jaaar oud binnen 2 dagen ben ik 13 (20 December).

Mijn hobby's zijn dansen dat doe ik 1 keer in de week ik ben juist gestopt met mijn 2 de uur in een andere dansschool. Op school hebben we ook 2 uur LO in een week. en op zondag ga ik naar de scouts.

Ook hou ik ervan om samen met mijn vriendinnen heel ot te doen en op leuke liedjes marginaal te dansen . Zelf had ik al een blog (www.blogbyluka.blogspot.be) toen ik dit aan Nell vertelde dacht ik meteen eigenlijk kan ik met Nell een leuke blog starten en zo gezegd zo gedaan .

Ik hou ervan om de leuke en misschien ook de iets minderleuke dingen uit mijn leven met jullie te delen zo dit ben ik .

xxx LUKA ❤


bottom of page