top of page
Er zijn nog geen tags.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

Eos lipbalm review

Hey allemaal!

hopelijk hebben jullie allemaal genoten van jullie vakantie. Ik alvast wel, ik kreeg van mijn tante 3 eos lipbalsems! Ik was zo blij, ik wil jullie daarom stuk voor stuk een review geven over elke smaak. Ik kreeg de smaken: pomegrenate rasberry, blueberry potion en mint. Ik geef jullie vandaag een review van de pomgrenate rasberry smaak.

Kleur: De kleur is echt de kleur van een granaat appel.

Smaak: Ik persoonlijk vind de smaak heel lekker, maar ik denk dat er wel personen zijn die het minder lekker gaan vinden.

Ik raad jullie allemaal aan om een eos te kopen want ze verzorgen je lippen heel erg goed!

XXXXX


bottom of page