top of page
Er zijn nog geen tags.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

Review: Oogschaduw palette's.


Hoi allemaal,

Leuk dat jullie weer eens een kijkje nemen op onze blog. Zoals de tittel al veraadt heb ik vandaag een review van 2 oogschaduw palette's: De W7 in the mood palette en het i love makeup naked chocolate palette. Je ziet ze hier onder.

 

Verpakking:

Ik vind zelf dat het Naked chocolate palette er leuker uitziet dan het W7 in the mood palette. Gewoon al het idee om een palette in een chocolade vorm uit te brengen is al geweldig. Het W7 in the mood palette heeft een simel doosje, maar ik vind het ook weer super bedacht om een ijzere doosje te nemen.

 

Binnenkant en de kleuren:

1) W7 in the mood

W7 is een merk dat een dupe variant maakt van bekende make up producten, de palette's zijn de dupe's van het naked palette. Ik heb gekozen voor het kleinere palette, je kunt w7 bij bol.com, big bazar, op=op,... kopen.

We gaan een verder. De binnen kant is zoals je ziet van ijzer en een deel van mat zwart plastic. De kleuren zijn mooi om een basic look mee te maken dus ideaal voor beginende. Ik ben de oogschaduw gaan swatchen en het kwam er op neer dat de pigmentatie niet zo fel is als verwacht. De rosé en gele kleurtjes vallen wat meer weg dan de bruinere tinten.

 

Binnenkant en de kleuren:

2) I love makeup naked chocolate palette

De binnenkant van het palette heeft terug de witte chocolade kleur. Wat je opvalt is de grote spiegel, die ook van perfecte kwaliteit is. De kleuren zijn voornamelijk warme kleuren. In het palette zitten veel dingen van highliters tot gewone oogschaduw. De kleuren zijn duidelijk zichtbaar en val super kwaliteit. De pigmentatie is dus zeer goed. Alle kleuren spatten er een voor een uit.

 

Ik raad jullie de palette's zeker aan! Als jullie nog tips hebben voor mij om de reviews wat leuker te gaan maken laat dan zeker een reactie achter of stuur een mailtje naar: nell.en.luka.blog@gmail.com .

XXX

Nell


bottom of page